Friday, June 1, 2007

Extended function by Bogdan

Bogdan recomanda:
Ti-ai facut un blog si, poate nu in fiecare zi, dar macar odata sau de doua ori pe saptamana mai adaugi un post. In timp, indiferent despre ce subiect vei scrie blog va deveni jurnalul tau. Acum sa presupune ca u trecut cinci ani de primul tau post si ca in timp s-au strans o gramada de “marturii” pe blog despre tine. Peste 5 ani cand vei citi ceea ce ai postat vrei sa gasesti doar situatii "conflictuale" (managementul conflictelor) sau vrei sa vezi cum erai, cum ai reusit sa ajungi unde ai ajuns, ce ganduri si preocupari ai avut in tot acest timp (dezvoltarea personala) ?
Eu mi-am pastrat jurnalele mele mai vechi scrise pe caiete si agende si acum un an am reciti o parte din ele.
Am ras pana n-am mai putut, mi-am zis “Bai, ce tampit era”. M-am mirat cum puteam sa reactionez in anumite situatii si am avut nostalgii. In final mi-a placut ca am eu mi-am povestit mie cum eram. Ma gandesc ca asta este si rolul blog-ului pana la urma, sa spuna ceva despre tine. Sa-ti spuna tie, celui din viitor, celor care te citesc in prezent cum esti tu acum. Chiar daca alegi sa scrii un post despre o carte, pana la urma tot despre tine este vorba. Vei zice "Ba, ce citeam la 27 de ani". Nu stiu daca toate aceste sunt valabile si in cazul conflictelor, pentru ca ma gandesc ca vei zice: “Bai, cu ce imi pierdeam timpul in loc sa..."

1 comment:

Oby One said...

Ai dreptate.
Ar trebui sa postez putin si despre evenimentele majore din viatza deoarece in acel moment ai un lux de amanunte iar pe masura ce trece timpul uiti si uiti si .....apoi ajungi sa regreti ca nu iti mai amintesti o gramda de evenimente si intamplari.
Iar cum eu nu prea stau bine cu memoria sunt foarte de acord cu ce ai scris tu :)

Imi amintesc cum faceai tu in jurnalul tau .
Ora 10:20 - M-am trezit si ma gandesc sa ma duc sa ma spal pe ochi.
11:00 Am luat hotararea inteleapta si m-am spalat si pe diniti deci sunt gata de aceasta zi
11:20 am iesit pe usa si ma indrept spre bucatarie
11:22 Mananc
11:40 Ma uit pe geam ..... ce frumos
11:45 Inca ma uit pe geam :)
12:00 Ma duc sa o sun pe Anca sa ne intalnim si sa ii spun ce am visat.
12:01 Sunt inca in drum spre telefon
Si tot asa :).....