Saturday, June 2, 2007

Opritoare de viteza (despre soferi si trafic)

O sa incep prin a mentiona ca mi-am luat carnetul de soferi in 2001 dar am inceput sa conduc activ in anul 2004.
Am pretentia ca sunt un sofer destul de bun si ca am anumite abilitati de sofat mai agresiv sau mai sporitv.

Vreau sa vorbim acum despre setul extentisv de cretinisme si idiotenii ce ma enerveaza in trafic.

1.Opritoarele de viteza
Opritoarele de viteza sunt niste denivelari de cauciuc aplicate pe toata latimea drumului pentru a limita viteza la 30km/h in zonele rezidentiale si in general sunt colorate in dungi alternante negru-galben pentru a atrage atentia.
Bun .. o idee excelenta in teorie !!!
Sunt facute cu panta mica ca sa nu fie un obstacol deranjant pentru masina la viteza mica si nu sunt foarte inalte.
Ok pana aici e ok cu teoria... insa practica ma CALCA PE NERVI.
De ce? Ptr ca toti soferii incetinesc excesiv pe ele ca nu cumva sa aibe vre un soc.
Toata lumea este atat de grijuile cu acele opritoare si cu mini bumpul care il resimti in masina incat se exagereaza diabolic si aproape opresc masina la fiecare trecere.
Se pierde mult timp din cauza acestor opriri ... MULT TIMP .. timp pe care eu nu sunt dispus sa il pierd.
Pot avea orice bani/putere/femei dar nu timp.Timpul se scurge iremediabil si este din ce in ce mai puĊ£in in fiecare zi asa ca nu vreau sa il pierd inutil la niste opritoare CRETINE.
Argumentele celor care opresc ? Ca vai ca e strica amortizorul sau ca asa trebuie.
Chestia cu stricatul amortizorului este o prostie ptr ca el este facut sa absoarba socuri si nu era vorba sa intre cu 150km/h in acel opritor ... era vorba sa intre cu macar 30 km/h si nu cu cei <5Km/h cu care ma omoara la fiecare oprire.
Evident in semn de dispretz ... mereu cand pot accelerez la cea mai mare viteza care o pot prinde in acel moment si trec foarte relaxat peste ele.
Socul este mai mic la viteze mari si un bump mic nu este deranjant.

Anul trecut eram in Constanta si ma plimbam pe acolo de la plaja la x cluburi.
Traficul era criminal... si foarte curand am aflat si care era cauza :Opritoarele de viteza care ii faceau pe toti dementii sa opreasca facand cozi de kilometrii intregi.

In consectinta daca ai ajuns sa citesti acest post trimis de mine inseamna ca nu am apucat inca sa iti zic fatza ca ma enervezi cumplit ca faci aceste opriri cretine si te rog MACAR incearca sa treci cu 40km/h peste ele si o sa vezi ca e tare bine si ca nu se strica nimic ( in 3 ani de mers cu Tico/Logan/Toyota peste ele la viteze de peste 80-90km/h nu am avut nici o problema cu amortizorul/directia/suspensiile).

STOP DOING THAT

No comments: