Saturday, June 2, 2007

Deschisul usilor pericol fatal pentru cilcisti

5.Deschisul usilor pericol fatal pentru cilcisti.

Subiectul meu favorit.
Fac ciclism de multi ani si desi merg mult cu masina acum inca ma mai deplasez si cu bicicleta.
Unul din pericolele foarte mari care le intalnesc zilnic este sansa reala si foarte mare sa MOR sau cel puţin sa ma ranesc ingrozitor cand Idiotii/Cretinii/Handicapatii de soferi deschid usa masinii FARA sa se asigure.
Mi se intampla cel puţin zilnic sa merg linistit pe partea dreapta a drumului si in stanga sa am masinile din trafic iar pe dreapta masinile parcate pe marginea dreapta a drumului si un sofer sau pasagerul lui sa imi deschisa usa brusc in fatza.
Pana acum am avut noroc si nu am patit nimic dar intr-o buna zi ( defapt foarte rea) o sa patesc ceva grav .
Daca merg la 30km/h si mi se infige o usa de masina in gat pot muri sufocat cu traheea distrusa sau daca mi se infige in torace la acea viteza imi poate despica coastele si rani organele vitale sau ma poate impinge in trafic sub rotile unei masini .

Un prieten de al meu a patit acest lucru cand o handicapata a deschis usa brusc.
Nu stie ce s-a intamplat caci si-a pierdut cunostinta pe loc dar cand s-a trezit s-a speriat s-a suit pe bicicleta si a fugit.Odata ajuns acasa i s-a facut rau si cand si-a dat tricoul jos avea o vanataie pe tot abdomenul pana aproape de gat ... neagra,vanata.
L-au dus parintii la spital si nu mai stiu exact ce s-a intamplat ... mai stiu doar ca a fost groaznic.
Putea foarte bine sa moara.

Ar trebui sa se spuna lucrul asta la orice scoala de carnet si sa fie proba practica la examenul final pentru ca acest lucru nefiind spus multa lume nu il stie si poate provoca accidente mortale.

Repet pana acum am avut noroc si nu am patit nimic dar asta nu inseamna ca nu am trecut prin experiente aproape de moarte de muulte ori.Eram atat de speriat incat nu aveam cuvinte sa le zic nimic soferilor inconstienti si isi cereau ei scuze si apoi plecam.
In ultimile dati am avut glas si am tipat la ei ... ca sunt inconstienti la care ei au inceput sa tipe si mai tare la mine ( Desi ei erau vinovati 100%) evident fara argumente doar cu injuraturi.
Data viitoare cand se intampla asa ceva acel sofer va avea un mare pumn de la mine in fata si o sa ii sparg capul cu usa de la masina ... ca sa ii ofer un mic preview a ceea ce putea sa imi faca el mie.

No comments: